Organizace Učitel naživo vytvořila praktický nástroj ke sledování vlastního rozvoje v roli učitele a k plánování dalších kroků v procesu stávání se učitelem. Určený je studentům učitelství a provázejícím učitelům a průvodcům zapojených do programu Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro 2. stupeň ZŠ a SŠ - Učitel naživo.
Kartičky pro formativní hodnocení vymezují, čeho má student učitelství dosáhnout, chce-li úspěšně vstoupit do role autonomního učitele, a popisují i to, jakým způsobem toho dosáhne. Inspirací mohou Kartičky být i pro začínající učitele, vysokoškolské vzdělavatele budoucích učitelů a učitele na základních i středních školách při posouzení seberozvoje.
Více informací i odkazy ke stažení Kartiček včetně Doporučení pro práci s niminajdete na webu https://www.ucitelnazivo.cz/karticky-pro-formativni-hodnoceni.
O vzniku, použití a výhodách kartiček se dozvíte také ve videu.
Zdroj: Učitel naživo