Sekundární analýza
Česká školní inspekce realizovala ve školních letech 2016/2017 a 2021/2022 rozsáhlá zjišťování výsledků žáků na úrovni 5. a 9. ročníku základních škol ve vzdělávacích oblastech český jazyk a matematika.
Tím, že žáci více než 500 základních škol absolvovali v obou školních letech testování ve stejném předmětu i ročníku, vznikají dvě zajímavé otázky:
- Lze mezi oběma školními roky identifikovat základní školy, jejichž žáci zaznamenali výrazný posun v předmětově a ročníkově si odpovídajících testováních?
- Jaké jsou znaky základních škol, u nichž byl zaznamenán výrazný posun v předmětově a ročníkově si odpovídajících testováních?
Sekundární analýzu si můžete přečíst ve formátu elektronické publikace nebo si ji stáhnout jako pdf.
Zdroj: https://csicr.cz/cz/Aktuality/Sekundarni-analyza-Znaky-zakladnich-skol-s-vyrazny