Bleskové uzavření škol na začátku března změnilo ze dne na den učitelům život. A to nejen ten pracovní. S přechodem na distanční vyučování se významně proměnily požadavky na potřebné kompetence, zmizela řada jistot, objevily se nové výzvy. Ale také se z jiného úhlu nasvítily situace zcela běžné již před příchodem koronaviru. Následující otázky by neměly zapadnout, protože i když se provoz škol vrátí zcela k normálu, ony zůstanou aktuální.
5 otázek, které s koronavirem nezmizí
Mgr.
Marek
Adler
učitel, kouč, lektor, www.marekadler.cz, marek@marekadler.cz
Jak si poradit jen s jedním komunikačním kanálem?
Jeden monitor, na něm dvacet malých okének s hlavami dětí čekajících na svou chvilku slávy. Tak mohl vypadat pohled přes rameno učitele, který právě vedl výuku prostřednictvím videohovoru. Situace na první pohled těžká, ale nikoli nestandardní. Vždyť i ve třídě při