• Oblíbené
  • Poznámka

Jak na bezpečnost online výuky pro pedagogy

Vydáno:

 

Jak na bezpečnost online výuky pro pedagogy
doc. Mgr.
Kamil
Kopecký
Ph.D.
Centrum PRVoK, projekt E-Bezpečí, Pedagogická fakulta UPOL
Mgr.
Veronika
Krejčí
Pedagogická fakulta UPOL
České školství se dalo do nedávna považovat za zakonzervovaný systém, kde se změny prosazovaly a do praxe zaváděly jen velmi pomalu. Vzpomeňme jen na to, jak dlouho se připravovala koncepce státních maturit, kolik let se diskutuje o maturitách z matematiky či jak dopadly diskuze o kariérním řádu učitelů. To se však nedá říci o posledních měsících, které byly provázeny doslova turbulentními změnami, neboť školy byly nuceny plošně změnit svůj přístup ke vzdělávání, jeho obsahu i formě.
Úvod
Mnohé ze změn, které se nedařilo implementovat řadu let, najednou byly v důsledku pandemie ve školách realizovány v řádech dnů či týdnů. Pandemie se stala pro školství obrovskou výzvou. Odkryla řadu nedostatků, se kterými se náš školský systém potýká už léta (např. koncepce vzdělávacího obsahu, jeho předimenzovanost i odklon od reálných potřeb společnos

Sdílení dokumentu

Poznámka k dokumentu