To je odpověď, kterou slyšíme od většiny ředitelů (nejen) základních škol. Co je však zatěžuje z administrativních činností nejvíce? Kdo je největším zadavatelem administrativy? A existují nějaké příklady dobré praxe, popřípadě bylo by možné administrativu zredukovat a zefektivnit? To jsou všechno klíčové otázky, na které se snaží nalézt odpovědi projekt, který za pomoci Technologické agentury České republiky řeší tým odborníků v součinnosti s Ministerstvem školství, mládeže a tělovýchovy.
Projekt Administrativní činnosti základních škol (reg. č. TIRSMSMT935) je podporován Technologickou agenturou České republiky v rámci programu Beta2. Jedná se o program veřejných zakázek v aplikovaném výzkumu a inovacích pro potřeby státní správy. Zadavatelem tohoto projektu je Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy České republiky (dále jen MŠMT).
Výzkumný tým sdružuje odborníky z pracovišť na čtyřech českých univerzitách, konkrétně z Pedagogické fakulty a Ekonomi