Ředitel vede, zodpovídá, řídí, rozhoduje, organizuje atd. atd. Je v silách a moci každého ředitele školy znát a umět vše? Je to vždy ku prospěchu věci? Dobrý ředitel se určitě pozná i podle toho, že některými svými aktivitami pověří některého ze svých kolegů a do jeho kompetencí zasahuje co nejméně.
Ř
editel školy tedy také pověřuje..., a to je v případě spolupráce s odbornými pracovníky školských poradenských zařízení (dále jen „ŠPZ“) velmi časté a také pochopitelné a ve finále leckdy i žádoucí. V kompetenci ředitele školy je jmenovat jednoho či více odborných spolupracovníků k jednání s pracovníky ŠPZ v oblasti podpůrných opatřeních a Doporučení jednotlivým žákům školy. Většinou jsou to zástupci ředitelů, výchovní poradci škol, školní psychologové či školní speciální pedagogové, další pedagogové škol, prostě ti, kteří jsou v úzkém kontaktu jak s žáky, pedagogy, tak i s odbornými pracovníky ŠPZ.V průběhu prvního pololetí školního roku 2020/2021