Upravit školní vzdělávací program, promyslet náběh výuky i organizační zajištění vč. dělení tříd či využití dvouhodinovek – jen za těmito stručně formulovanými cíli se skrývá množství dílčích úkolů a hodin jednání v širším vedení školy, porad s pedagogickým sborem, hledání konsenzů, řízení, rozhodování, koordinace… Nebuďte na to sami – konzultanti NPI ČR k revizím v oblasti ICT jsou tu pro vás!
Revize ICT: Využijte konzultace s odborníky, opakovaně a zdarma
PhDr.
Daniela
Kramulová
revize
Úpravy školních kurikulárních dokumentů tak, aby byly v souladu s revidovaným RVP v oblasti informatiky, představuje pro všechny školy množství velmi podobných úkolů. Zároveň však platí, že
v konkrétním dokumentu každé školy se musí odrážet její specifické podmínky.
A taki přes možnost využít vzorových typových dokumentů zůstává stá