Už jako ředitelka školy jsem sázela na časté osobní schůzky, které přinášejí i přes časovou náročnost jedinečné výhody. Setkání tváří v tvář umožňuje si navzájem naslouchat, předávat si informace, očekávání a zpětné vazby, klást otázky a ihned na ně reagovat. Vyplatilo se to jak směrem k žákům a jejich rodičům, tak k pedagogům i ostatním zaměstnancům školy. Vytvořilo se tím důvěrné a bezpečné prostředí, v kterém byl každý člen brán s respektem a vážně.
V tomto přístupu pokračuji i v roli starostky a zároveň radní pro školství. Pravidelně se osobně setkávám se všemi ředitelkami a řediteli základních a mateřských škol (v Praze 5 je jich dvacet šest). Za dva a půl roku jsem taková kolečka schůzek uskutečnila třikrát, to poslední v únoru a březnu. Na svá dostaveníčka s řediteli se pečlivě připravuji. Aby schůzka měla jasnou strukturu a spád a aby byla pro obě strany přínosná, je důležitá
osnova s tématy
, která budou probíránaa k nimž tak zřizovatel získá užitečnou