Autonomie v kontextu motivace žáka: jaký má vliv a jak ji podpořit?

Vydáno:

Autonomie je základním stavebním kamenem k naplněnému životu. Dodává pocit svobody a přináší smysl. Její význam prostupuje všemi životními oblastmi. Může zcela ovlivnit také vztah člověka ke vzdělávání – ve školství může přispět při práci s motivací žáků.

Autonomie v kontextu motivace žáka: jaký má vliv a jak ji podpořit?
Vojtěch
Očenášek
kariérní poradce ve společnosti Congroo
Lidé mají rádi život ve svých rukou. Cítíme se svobodně, když můžeme jednat na základě vlastních rozhodnutí. Sami posuzujeme, co nám dává smysl, v co věříme, do čeho chceme inv

Související dokumenty

Pracovní situace

VP, středisko výchovné péče a OSPOD
Vzdělávání v soukromých a církevních základních a středních školách
Školní vzdělávací program
Revize RVP
Odborný rozvoj začínajících pedagogických pracovníků
Kvalifikační dohoda
Zvyšování kvalifikace pedagogických pracovníků
Finanční gramotnost - modelové úlohy
Pokračování v základním vzdělávání podle § 55 odst. 2 školského zákona
Strategické řízení a plánování v digitální škole
Bílá kniha
Přehled hlavních strategických a koncepčních dokumentů v oblasti vzdělávání
Kritéria hodnocení podmínek, průběhu a výsledků vzdělávání na školní rok 2014/2015
Bezplatné poskytování učebnic
Evidence pracovní doby ve školství
Přerušení vzdělávání (§ 66 odst. 5 školského zákona)
Přerušení vzdělávání žákyně dle § 66 odst. 6 školského zákona
Možnost vzdělávat se současně ve více mateřských školách
Vzdělávání koordinátorů EV
Zpracovávání osobních údajů v podobě výsledků vzdělávání

Poradna

Účastníci zájmového vzdělávání ve školním klubu
Možnost hradit část dalšího vzdělávání z ONIV
Úhrada konference Škola jako místo setkávání ze Šablon
Ředitel školy - uzavírání a vyplácení DPP
Vstupní lékařská prohlídka u pedagoga na DPP
Výuka Aj
Ukončení předškolního vzdělávání
Výkaz práce
Povinné předškolní vzdělávání
Vyzvedávání dítěte za ŠD opilým zákonným zástupcem
Právo na poskytování informací
Celková doba přerušení vzdělávání ve střední škole