Již více než rok pomáhají čeští učitelé v pilotních základních školách ověřovat a pro české prostředí adaptovat britskou metodiku rozvoje měkkých dovedností Skills Builder. Na následujících řádcích se dozvíte více o čtvrté z osmi dovedností, které metodika podporuje. Tento článek navazuje na texty z minulých čísel, v nichž byly představeny základní principy metodiky Skills Builder a první tři dovednosti: „schopnost naslouchat“, „prezentační dovednosti“ a „schopnost řešit problémy“.
Naučme se rozvíjet osm měkkých dovedností podle metodiky Skills Builder
Mgr.
Romana
Šloufová
projektová manažerka, Schola Empirica z. s.
V celosvětovém měřítku se měkké dovednosti a jejich rozvoj u dětí a mladých lidí v současné době dostávají stále více do popředí zájmu v souvislosti s diskusí nad změnami systému vzdělání. Také v České republice toto téma stále více rezonuje. Metodiku Skills Builder zde SCHOLA EMPIRICA představuje jako jednu z cest, kterou je možné