• Oblíbené
  • Poznámka

Profese a zájmy rodičů jako prostředek možné spolupráce - 3. část

Vydáno: 12 minut čtení

Mateřská škola je jediným typem školy a školského zařízení, kde se učitelé potkávají s rodiči dětí zpravidla 2x denně. Tato skutečnost vytváří podmínky pro úzkou a kvalitní oboustrannou spolupráci. Oblast této spolupráce je velká proměnná, každý rok se sejdou v mateřské škole jiní rodiče se svými specifickými možnostmi i motivací a záleží na ředitelích a učitelích každé konkrétní školy, jakými směry spolupráci s rodiči rozvinou. Prostřednictvím následujícího seriálu nabízíme inspiraci, jakým způsobem můžeme ke spolupráci využít různé profese a zájmy rodičů.

Profese a zájmy rodičů jako prostředek možné spolupráce
3. část – Tvůrčí dílničky s drátky a korálky: výroba stromů
Mgr.
Miroslava
Strakatá
ředitelka MŠ Slunečnice Maršovice, lektorka DVPP
Poznáváme stromy na jaře
V první části tematického vzdělávacího celku probíhaly činnosti směřující k bližšímu poznávání stromů v jarním období pod vedením paní učitelek. Na tyto činnosti pedagogů s dětmi navázala další část programu – kreativní dílnička vedená rodičem.
Hledáme jaro
Vyprávíme si s dětmi za použití obrázků, knih a encyklopedií o jaru. Děti prostřednictvím obrázků určují hlavní charakteristické znaky jara (např. začíná se zelenat tráva, rostou květiny, začínají kvést květny, na stromech raší pupeny, zpívají ptáci, příroda voní, je teplejší počas

Sdílení dokumentu

Poznámka k dokumentu