• Oblíbené
  • Poznámka

Vychytávky školní družiny. 5. část - Pracovní místo... Kdo s kým a proč?

Vydáno: 7 minut čtení

V minulé části našeho seriálu jsme už tak trochu „naťukli“ spolupráci mezi vychovatelkami a učitelkami v souvislosti se vzájemným zastupováním. Dnes se vrátíme na úplný začátek a podíváme se na tvorbu dvojice vychovatelka-učitelka.

Vychytávky školní družiny
Mgr.
Irena
Trojanová
Ph.D.
ředitelka ZŠ Bohumila Hrabala, Praha, lektorka a konzultantka v oblasti vzdělávání
Konec roku se blíží a je s ním spojené nejen vyhodnocování uplynulé činnosti, ale také příprava nového školního roku. A před vedoucí vychovatelkou stojí, společně s vedením školy, náročný úkol: vybrat do jednotlivých oddělení vhodné vychovatelky. Proč se o tom vůbec bavit? Nestačí prostě někoho přidělit? Po mých dlouholetých zkušenostech vím, že tak jednoduché to opravdu není. Pokud chcete, aby spolupráce mezí dvojicí pedagogů fungovala, musíte o tom rozhodně přemýšlet. Na čem tedy záleží?
První věc, kterou musíte brát v úvahu, je
doba praxe kolegyň na škole
. Pokud přijde nová začínající paní (spíše slečna) vychovatelka, určitě je vhodné přiřadit ji ke zkušené k

Sdílení dokumentu

Poznámka k dokumentu