Účetní profese prochází zásadní proměnou, kdy technologie, automatizace a digitalizace nahrazují rutinní činnosti, a proto je kladen větší důraz na poradenskou roli účetních. Jak se na tyto změny adaptuje výuka účetnictví na ekonomicky zaměřených středních školách? Výsledky průzkumu mezi pedagogy odhalují nejen trendy ve využívání digitálních prvků ve výuce, ale i překážky, kterým učitelé čelí. Zvládají školy držet krok s praxí?
Jak vypadá výuka účetnictví na ekonomicky zaměřených středních školách ve světle digitalizace?
Bc.
Sabina
Lorencová
studentka
Mgr. Ing.
Lucie
Formanová
Ph.D.
akademická pracovnice Provozně ekonomické fakulty Mendelovy univerzity v Brně, zakladatelka soutěže Zaúčtuj To!*
Účetnictví prochází významnými změnami a posiluje se role účetního jakožto poradce podnikatele
Chceme-li se podívat na současný stav výuky účetnictví na ekonomicky zaměřených středních školách, je potřeba nejprve zhodnotit, jak dnes vypadá účetní