Poradní orgány MŠMT pro odborné a další vzdělávání jako nástroj partnerského dialogu

Vydáno: 5 minut čtení

Strategie vzdělávací politiky ČR do roku 2030+ usiluje o to, aby absolvent vstupující na trh práce byl schopný se pružně adaptovat na nové podmínky, reagovat na nové tendence a trendy a být připraven se dále rozvíjet a vzdělávat.

Poradní orgány MŠMT pro odborné a další vzdělávání jako nástroj partnerského dialogu
Ing. Bc.
Petr
Bannert
Ph.D.
ředitel odboru středního, vyššího odborného a dalšího vzdělávání MŠMT
K tomu je ovšem nezbytné dobře fungující propojení mez

Související dokumenty

Pracovní situace

Bílá kniha
Rámcový vzdělávací program pro speciální vzdělávání
Školní kurikulum – tvorba ŠVP
Odborný výcvik v kontextu praktického vyučování a druhu práce
Rámcový vzdělávací program pro předškolní vzdělávání
Rámcový vzdělávací program pro gymnázia
Upravený Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání
Školní program EV a jeho tvorba
Školní vzdělávací program
Revize RVP
Mediální vzdělávání
Přehled hlavních strategických a koncepčních dokumentů v oblasti vzdělávání
Koncepce rozvoje informačních a komunikačních technologií ve vzdělávání
Metodické doporučení MŠMT k zajištění výuky plavání v základních školách 2023
Školní metodik prevence
Možnost opustit pracoviště během přestávky v práci
Kázeňská opatření
Školní řád MŠ - směrnice a komentář
Žákovská a studentská samospráva
Metodické doporučení k primární prevenci rizikového chování u dětí, žáků a studentů ve školách a školských zařízeních

Poradna

Studium pedagogiky pro učitele odborných předmětů SŠ
Šablony
Podmínky praxe budoucích zdravotních sester studujících na VOŠ

Zákony

561/2004 Sb. o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání (školský zákon)
179/2006 Sb. o ověřování a uznávání výsledků dalšího vzdělávání a o změně některých zákonů (zákon o uznávání výsledků dalšího vzdělávání)