Máme za sebou první dvě části manažerského seriálu. Podrobně jsme popsali vaše role lídra, manažera a vykonavatele i pozici kompetentního pracovníka a věnovali jsme se i stylům vedení. Dnes se zaměříme na stanovení cílů základní umělecké školy a propojíme je s plány.
Manažerské desatero ředitele ZUŠ – 3. část
Co a jak dělat?
Mgr.
Irena
Trojanová
Ph.D.
ředitelka ZŠ Bohumila Hrabala, Praha, lektorka a konzultantka v oblasti vzdělávání
V rámci role lídra jsme se v první části našeho seriálu zabývali analýzou školy a stanovením vize. A uvedli jsme konkrétní příklad vize „ZUŠ pro současný svět“. Stanovení vize je samozřejmostí, ale sama o sobě nestačí, pokud nebude neustále propagovaná, a hlavně propojená s cíli a plány. Jak se liší cíl od vize?
Vize
je orientovaná na dlo