Zruč nad Sázavou má pět tisíc obyvatel. Až se ale budou zdejší děti hlásit o práci, čeká je proti mnohým vrstevníkům značně výhodnější pozice. Díky místní „základce“ totiž tráví výuku často s iPadem v ruce a s roboty kroužícími mezi lavicemi. Jednou ze zdejších digitálních hybatelek je Hana Nešporová Myslivcová. Učitelka matematiky, občanské výchovy a informatiky (t. č. na mateřské dovolené) vypráví o svých oblíbených aplikacích i o tom, jak si zručská škola cestu k robotům hledala.
Cesta regionální školy k digikrálovství
Lucie
Römer
redaktorka webu Eduzměna.
Jaká byla vaše cesta k používání digitálních pomůcek ve výuce?
Když jsem na školu nastoupila před pěti lety, kolovalo tam asi deset až dvanáct iPadů. Já ho dřív nikdy nedržela v ruce. Ale technologie mě vždy oslovovaly, tak jsem zašla na pár školení, například
Počítač ve škole
v Novém Městě na Moravě nebo na letní školu s iPady. Rozjezd byl hodně zkušební, na začátku jsem v tom ve