Dílny čtení - jak na ně (nejen) v první třídě

Vydáno: 6 minut čtení

V dnešním dílu seriálu o dílnách čtení se o svou zkušenost podělí učitelka ZŠ a MŠ Dobronín Alena Horská, která v tomto formátu pracuje už od začátku 1. třídy.

Dílny čtení – jak na ně (nejen) v první třídě
Mgr.
Alena
Horská
pedagogická konzultantka ZŠ a MŠ Dobronín, školy zapojené do projektu Pomáháme školám k úspěchu
Otáz

Související dokumenty

Pracovní situace

Rámcový vzdělávací program pro speciální vzdělávání
Školní vzdělávací program
Revize RVP
Bílá kniha
Rámcový vzdělávací program pro předškolní vzdělávání
Rámcový vzdělávací program pro gymnázia
Upravený Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání
Školní program EV a jeho tvorba
Mediální vzdělávání
Školní kurikulum – tvorba ŠVP
Rámcové vzdělávací programy středního odborného vzdělávání
Přehled hlavních strategických a koncepčních dokumentů v oblasti vzdělávání
Koncepce rozvoje informačních a komunikačních technologií ve vzdělávání
Novela maturitní vyhlášky
Odborný výcvik v kontextu praktického vyučování a druhu práce
Školská rada - základní údaje
Povinnosti ředitele školy a zřizovatele v souvislosti se školskou radou
Volby do školské rady
Činnost školské rady
Absolutorium - konzervatoř

Články

Dílna čtení jako příležitost pro společné profesní učení
Dílna čtení jako pramen a oáza dětského čtenářství - 2. část
Dílna čtení jako pramen a oáza dětského čtenářství - 1. část
Dílna čtení jako příležitost k rozvíjení čtenářských dovedností u žáků
Dílna čtení v 9. třídě
Hodnocení v dílně čtení
Co přináší a obnáší pravidelná dílna čtení na 2. stupni
Jak propojujeme dílny čtení s výukou literatury
Jak jsme zaváděli dílny čtení ve třídě a ve škole