Hospitační vychytávky. 8. část - A co žáci?

Vydáno: 4 minuty čtení

Zatím jsme se ve všech dílech našeho seriálu o hospitacích zabývali především učitelem, tím, co dělá ve vyučovací hodině, aby posunul znalosti a dovednosti svých svěřenců požadovaným směrem. Dnes se zaměříme na žáky a budeme sledovat jejich reakce na snahu učitele.

Hospitační vychytávky
8. část – A co žáci?
Mgr.
Irena
Trojanová
Ph.D.
ředitelka ZŠ Bohumila Hrabala, Praha, lektorka a konzultantka v oblasti vzdělávání

Související dokumenty

Pracovní situace

Kooperace učitelů ve světle profesního učení
Oblasti plánování zaměstnanců
Strategické řízení a plánování v digitální škole
Řízení distanční výuky
Školní družina a kritéria ČŠI
Spolupráce pedagogických pracovníků
Řízení změny
Pyramida vitality - užitečný nástroj pro analýzu i stanovení cílů
Role zřizovatele v pedagogické oblasti
Začínající učitelé
Základní momenty novely zákona o pedagogických pracovnících a novely školského zákona
Příplatek za vedení – nároková složka platu
Nástroje vlastního hodnocení
Plán vlastního hodnocení
Plán činnosti výchovného poradce a školního metodika prevenceve 2. pololetí školního roku 2021/2022
Činnost školní družiny a školního klubu ve 2. pololetí školního roku 2021/2022
Plán kontrolní činnosti - celý rok
Kalendář
Činnost mateřské školy v prvním pololetí školního roku 2021/2022
Činnost výchovného poradce a metodika prevence v prvním pololetí školního roku 2021/2022

Články

Hospitační vychytávky. 7. část - Kompetence
Hospitační vychytávky. 1. část - Hospitace jako návštěva
Hospitační vychytávky. 5. část - komunikace a motivace
Hospitační vychytávky. 2. část - cíl vyučovací hodiny
Hospitační vychytávky. 6. část - Individuální přístup a hodnocení žáků
Hospitační vychytávky. 3. část - organizace vyučovací hodiny a využívání pomůcek
Hospitační vychytávky. 4. část - odborná správnost výuky a mezipředmětové vztahy