Jak podpořit žáky v tom, aby se nebáli vyhledat pomoc?

Vydáno: 3 minuty čtení

V předchozích číslech jsme vám představili metodický soubor Respekt, Rozmanitost, Rovnost & Resilience, zkráceně RRRR, který Society for All (SOFA) tento školní rok pilotuje na několika základních a středních školách. Od dalšího školního roku bude poskytnut školám jako inspirace, jak systematicky podpořit socioemoční učení a wellbeing žáků. V tomto článku se zaměříme na šestou tematickou oblast metodik s názvem Vyhledání pomoci.

Jak podpořit žáky v tom, aby se nebáli vyhledat pomoc?
Mgr.
Petra
Saňáková
vystudovala Pedagogickou fakultu Univerzity Karlovy, v souč asné do

Související dokumenty

Pracovní situace

Syndrom vyhoření a jeho prevence
Minimální preventivní program
Metodické doporučení k primární prevenci rizikového chování u dětí a mládeže
Nový metodický pokyn k prevenci a řešení šikany
Jak na modrou velrybu
Metodické doporučení k primární prevenci rizikového chování u dětí, žáků a studentů ve školách a školských zařízeních
Adaptační kurzy
Záškoláctví a skryté záškoláctví - jak mu předcházet
Národní strategie primární prevence rizikového chování dětí a mládeže
Šikana ve školní třídě
Metodický pokyn Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy k řešení šikanování ve školách a školských zařízeních
Metodické doporučení MŠMT pro práci s Individuálním výchovným programem v rámci řešení rizikového chování žáků
Nenávist na internetu se dá řešit včasnou prevencí, ale i aktivitami ve třídě
Jak postupovat v případě konfliktních situací ve škole
Stres v osobním a pracovním životě učitele
Činnost výchovného poradce a metodika prevence v prvním pololetí školního roku 2021/2022
Škola jako bezpečné místo pro učení s technologiemi a internetem
Strategie prevence rizikových projevů chování u dětí a mládeže
Školní metodik prevence
Zvyšování psychické odolnosti pedagogů

Poradna

Problémy ve třídě
Zmocnění zdravotníka

Články

Jak na náročné situace podle metodiky RRRR
Jak učit žáky řešit problémy podle metodiky RRRR