Jak se staví město?

Vydáno: 3 minuty čtení

Žáci 2. stupně si pod vedením knihovníka a učitele prohloubí znalosti o svém rodném městě a jeho historii, na konkrétním příkladu vysvětlí, jak probíhalo jeho zakládání. Na vybraných ukázkách hodnotí způsob života a práce předků na našem území v minulosti a život v současnosti s využitím regionálních specifik – v tomto případě města Kolína a Kolínska. Lekce je pochopitelně velmi jednoduše adaptovatelná pro jiné místo České republiky. V lekci žáci propojí učivo dějepisu, výtvarné výchovy, zeměpisu či výchovy k občanství.

Jak se staví město?
Mgr.
Eva
Bělinová
Nová škola, o. p. s., v organizaci vede čtenářský pro

Související dokumenty

Pracovní situace

Zpracovávání osobních údajů v podobě výsledků vzdělávání
Vzorové situace při žádosti rodiče o informace o průběhu vzdělávání dítěte
Zákon o mimořádném ředitelském volnu a mimořádném vzdělávání distančním způsobem v souvislostech
Poučení žáků o BOZ
Školní vzdělávací program
Revize RVP
Odborný rozvoj začínajících pedagogických pracovníků
Kvalifikační dohoda
Zvyšování kvalifikace pedagogických pracovníků
Finanční gramotnost - modelové úlohy
Žákovská a studentská samospráva
Strategické řízení a plánování v digitální škole
Bílá kniha
Adaptační kurzy
Základní povinnosti žáků podle školského zákona
Řádná docházka žáka do školy a nepřítomnost žáka ve vyučování
Kritéria hodnocení podmínek, průběhu a výsledků vzdělávání na školní rok 2014/2015
Zákonný zástupce
Oznamovací povinnost podle zákona č. 359/1999 Sb. a zákona č. 40/2009 Sb.
Metodické doporučení MŠMT pro práci s Individuálním výchovným programem v rámci řešení rizikového chování žáků

Poradna

Výuka Aj
Možnost hradit část dalšího vzdělávání z ONIV
Úhrada konference Škola jako místo setkávání ze Šablon
Problémy ve třídě
Odpovědnost školy za škodu - odpověď na dotaz
Dozor při odvozu do nemocnice - odborná poradna, odpověď na dotaz
Počet žáků ve třídě
Poplatky za ŠD při rotační výuce
Ukončení předškolního vzdělávání
Žák v zahraničí
Výkaz práce
Povinné předškolní vzdělávání