S využitím animačního programu Stop Motion Studio a několika tabletů se stativy žáci primy, kteří vyrazili na výuku do mělnické knihovny a rozdělili se do skupin, vymysleli a vytvořili příběh Karkulky ve městě 21. století. Sledovali, jak jejich práci vnímali a chápali ostatní spolužáci. Uvědomili si efekt změny prostoru na všeobecně známý příběh. Ověřovali komunikační účinky vybraných či samostatně vytvořených vizuálně-obrazných vyjádření. A nutno podotknout, že sami sebe velmi překvapili.
Město je náš les
Mgr.
Eva
Bělinová
Nová škola, o. p. s., v organizaci vede čtenářský program
Pohádku o Červené karkulce zná většina dětí. Paní knihovnice Martina Blažeková a paní učitelka víceletého mělnického Gymnázia Jana Palacha Erika Duchková se rozhodly příběh využít k proměně prostoru – jedné z významných naratologických kategorií, jak si možná čtenář uvědomuje z našich ji