V Nové škole se od konce 90. let minulého století věnujeme mimo jiné podpoře vzdělávání sociálně znevýhodněných – nejen romských – dětí. Ve druhém dílu seriálu navazujeme na v únoru představené zkušenosti s doučováním ve škole i doma. Tento díl věnujeme především navazování komunikace a spolupráce rodiny se školou, která může nezřídka stát u jádra komplikací a problémů. Příklady pocházejí zejména z projektu Džas dureder, což v češtině znamená „Jdeme dál“1) .
Příklady dobré praxe z práce asistentek pedagoga a školních asistentek s žáky se sociálním znevýhodněním a jejich rodinami
2. díl
Mgr.
Barbora
Šebová
koordinátorka projektů pro rozvoj komunikace a spolupráce mezi znevýhodněnými rodinami a školou
V rámci projektu probíhá mnoho přidružených motivačních volnočasových a etnoemancipačních aktivit, zde se ale zaměříme především na přímou práci a