O významu PR pro marketing školy dnes už nepochybuje vůbec nikdo. Rodič pátrající po nejlepší škole pro své dítě, učitel hledající novou školu, žák snažící se získat informace z hodiny, na které chyběl, zřizovatel ověřující vybraná data, stěžovatel, který hledá odpověď na svůj dotaz, který odeslal podle zákona č. 106/1999 Sb. o svobodném přístupu k informacím, dodavatel ověřující vybavení školy pro zvýšení konkurence své nabídky… A tak bychom mohli pokračovat.
Webové stránky škol – lesk a bída školní praxe
Ing.
Milan
Hausner
bývalý ředitel
Web školy a její komunikační strategie jsou nepochybně silným marketingovým nástrojem a dá se jednoznačně říci, že kdo není v on-line prostoru vidět, jako by nebyl. Jestli k tomu škola využívá „webové stránky“ či sociální sítě, už představuje strategické rozhodnutí školního managementu. Na konferenci SYPO v listopadu 2021, kterou pořádal pro okres Zlín Národní pedagogický institut, zaznělo několik referátů, které přinesly zajímavé postřehy z různých oblastí. Já jsem se při této příležitosti vrátil k aktualizaci svého dřívějšího průzkumu,