IVP v praxi školních a školských poradenských pracovníků (se zaměřením pro podporu žáků s mentálním postižením)

Vydáno:

Příspěvek je zaměřený na aplikaci individuálního vzdělávacího plánu (IVP) u žáků s mentálním deficitem.

Související dokumenty

Pracovní situace

Žáci se speciálními vzdělávacími potřebami
Plán činnosti výchovného poradce a školního metodika prevenceve 2. pololetí školního roku 2021/2022
Individuální vzdělávací plán – obecná charakteristika
Individuální vzdělávací plán – vztah k různým oblastem činnosti školy
Individuální vzdělávací plán v mateřské škole
Individuální vzdělávací plán v základní škole
Individuální vzdělávací plán ve střední škole, konzervatoři a vyšší odborné škole
Činnost mateřské školy v prvním pololetí školního roku 2021/2022
Novela vyhlášky č. 27/2016 Sb., o vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a žáků nadaných
Kariérové poradenství
Oblasti plánování zaměstnanců
Strategické řízení a plánování v digitální škole
Vztah rodičů a školy pohledem práva
Školy jako centra vzdělávání pro udržitelný rozvoj a jejich odpovědnost
Strategické dokumenty pro rozvoj environmentální výchovy ve školách
Školní program EV a jeho tvorba
Evaluace EV ve škole
Vzdělávání koordinátorů EV
Organizace odborné praxe - směrnice

Poradna

Zrušení IVP žáka střední školy
Individuální vzdělávací plán mimořádně nadaného žáka
Asistent pedagoga z pohledu právní úpravy
Podmínky pro povolení individuálního vzdělávacího plánu
Individuální vzdělávání
IVP
Individuální vzdělávání
IVP
Platová třída
Uvolňování žáků z vyučování - sportovní tréninky

Zákony

561/2004 Sb. o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání (školský zákon)