Kooperace učitelů ve světle profesního učení

Vydáno:

Učitelé i ředitelé tráví poměrně dost vzácného času tím, že se vzdělávají. Neobejdou se bez toho, protože požadavky společnosti na vybavenost občanů se proměňují velkým tempem, a mění se i samy děti. Vzdělávací politika při snaze o zvýšení kvality vzdělávání zavádí do systému novinky a potřebuje se postarat především o to, aby je přijali pedagogové, kteří je mají realizovat.

Související dokumenty

Pracovní situace

Rozvoj pedagogických pracovníků
Akreditace vzdělávacích programů v systému DVPP
Zvyšování kvalifikace pedagogických pracovníků
Odborný rozvoj začínajících pedagogických pracovníků
Příplatek za vedení – nároková složka platu
Moderní on-line způsoby profesního rozvoje učitelů
Oblasti plánování zaměstnanců
Školní družina a kritéria ČŠI
Začínající učitelé
Základní momenty novely zákona o pedagogických pracovnících a novely školského zákona
Pojetí vzdělávání zaměstnanců
Kvalifikační dohoda
Strategické řízení a plánování v digitální škole
Praktické tipy, náměty z oblasti ICT
Spolupráce pedagogických pracovníků
Cíle profesního učení
Komunita praxe a její role v profesním učení učitelů
Vzdělávání koordinátorů EV
Čerpání dovolené a volno k samostudiu

Poradna

Rozsah PPČ u ředitele školy
Dočasně jmenovaný ředitel školy = ztráta pracovní pozice v organizaci
Odvolání ředitele střediska volného času
Možnost hradit část dalšího vzdělávání z ONIV
Úhrada konference Škola jako místo setkávání ze Šablon
Ředitel školy a pracovní smlouva
Výpověď bývalého ředitele školy z důvodu fiktivní nadbytečnosti
Dodatek ke smlouvě nebo nová pracovní smlouva
Nadúvazkové hodiny ředitele školy
Odvolání ředitele školy
Jmenování třídních, uvádějících a provázejících učitelů
Učitel autoškoly a adaptační období
Předávání agendy mezi bývalým a nastupujícím ředitelem
Prodloužení zkušební doby
Ukončení pracovního poměru – ředitel školy
Změna ředitele v soukromé škole
Přespočetné hodiny u statutárního zástupce ředitele ZUŠ
Výuka Aj
Vzdání se funkce
Úvazek