Provoz školy
- Článek
Po celý den je nutné dbát na světelnou hygienu. Pomůže využití přirozeného světla přes den i omezení modrého světla ve večerních hodinách.
- Článek
Osvětlení dokáže ovlivnit zdraví, náladu i výkon. Proto by se lidé neměli spokojit s jen tak ledajakým světlem.
- Článek
Revize nebo kontroly školních tabulí Ing. Libor Kožoušek jednatel společnosti VMS VISION, výrobce produktů vizuální komunikace ekoTAB. Je stanovena povinnost zajistit revizi školních tabulí? Na základě čeho? Kdo za...
- Článek
Stalo se vám někdy, že jste zakoupili kvalitní produkt, ale po jeho montáži vás jeho vlastnosti zklamaly? Dokázali jste určit příčinu?
- Článek
Znáte aktuální situaci ve výběrových řízeních na dodávku vybavení škol? Patříte k zadavatelům výběrových řízení? Jste spokojeni s tím, co vysoutěžíte? Přemýšlíte, jak být v této oblasti efektivnější?
- Článek
Světlo přímo ovlivňuje nejen atmosféru prostředí, ale i celkovou náladu a výkon jeho osazenstva. Platí to o kancelářích, lékařských zařízeních i o škole.
- Článek
Ochrana zivotniho prostredi a dosahovani energetickych uspor, to jsou temata, ktera v ruznych podobach slychame ze vsech stran. Ve snaze chovat se v tomto smyslu prikladne casto opomijime fakt, ze zivotnim prostredim neni jen vnejsi svet za oknem, ale i vnitrni, bezprostredne nas obklopujici. Pro velke veci casto nevidime male, ktere jsou vsak nemene dulezite. Mluvime zde o kvalite vnitrniho prostredi, tedy prostor, ve kterych travime vetsinu casu z kazdeho dne.
- Článek
Osvětlení ve třídě dokáže přímo ovlivnit nejen celkovou náladu studentů, ale i jejich prospěch. Školy by tak neměly brát světlo na lehkou váhu.
- Článek
Za daných podmínek je možné získat dotaci z Operačního programu životní prostředí (OPŽP, Prioritní osa 5: Energetické úspory) na modernizaci vnitřního systému umělého osvětlení veřejné budovy s přechodem na LED svítidla. Takto by bylo možné získat dotaci ve výši 35 až 50 % ze způsobilých výdajů realizace.
- Článek
Zdraví, spánek i fyzický a mentální výkon, to vše ovlivňuje během dne i noci světelné záření. Je-li správné, pomáhá, není-li, dokáže ublížit.
„Jak má postupovat zřizovatel, pokud mu ředitel nahlásí, že škola je ve stávce, je zavřená a není zajištěn vůbec provoz školy, a to ani družiny?“