webinář

Pojem wellbeing je ve školním prostředí skloňován stále častěji. Obecně ho můžeme popsat jako stav, ve kterém se cítíme dobře a zvládáme dobře fungovat.
Vydáno: 26. 05. 2022
  • Článek
Uplynul divoký a nevyzpytatelný rok, ve kterém se střídala prezenční, distanční i rotační výuka. Možná poprvé v historii českého školství procvičila pedagogy v umění být dobrým učitelem i na obrazovce počítače. Pomocnou ruku učitelům hned zkraje pandemie podal projekt Učíme online, který rozjel webináře Učíme nanečisto zaměřené na sdílení zkušeností mezi pedagogy s online výukou, zorganizoval sbírku počítačů pro potřebné rodiny, pomáhal i s připojením rodin k internetu nebo se zprovozněním technologií k online výuce ve školách. Dobrovolnické koordinátorky webinářů Učíme nanečisto Klára Podpierová a Kateřina Beranová si chválí hlavně zapojení učitelů v roli lektorů na webinářích a ohlíží se za těmi nejžádanějšími kurzy.
  • Článek
Konference, webinář končí a vy si na kraj papíru a do svého diáře píšete pár poznámek a malůvek k tomu, co jste právě zažili. Také znáte podobnou situaci, kterou zažívají tisíce učitelů napříč republikou?
Vydáno: 25. 05. 2021
Škola na dálku přinesla do školství nový fenomén, potřebu synchronně – tedy v jeden okamžik – propojit společně žáky i učitele, ideálně obrazem, slovem vysloveným i psaným. Pojďme se podívat na to, z čeho mohou české školy vybírat a čemu věnovat pozornost.
Vydáno: 01. 06. 2020