Články o wellbeingu na škole jsme pro vás připravili zdarma. Není nutná ani registrace. Příjemné čtení. Více do tématu se můžete ponořit přihlášením nebo vyplněním registračního formuláře.
Každý týden může být týdnem pro wellbeing a drobnosti v souhrnu vytváří celkovou spokojenost.
Organizace zapojené v pracovní skupině Wellbeing Partnerství pro vzdělávání 2030+ pro vás proto připravily kalendář pokrývající celý týden od pondělí do neděle s drobnými aktivitami - stáhnout kalendář.
Školy, kde se všichni cítí dobře, navazují funkční a podpůrné vztahy. Spokojené děti se mnohem lépe učí.
Téma wellbeingu považujeme za velmi důležité, proto se mu věnujeme ve všech našich že se mu již dlouhodobě věnujeme ve všech našich časopisech, webové aplikaci i knižních publikacích či konferenci.
- V únoru 2022 jsme wellbeingu věnovali celou přílohu UM.
- Lenka Felcmanová zpracovala pro časopis Řízení školy téma, proč podporovat wellbeing ve vzdělávání.
- O čem je individualizovaný wellbeing psali Irena Trojanová a Zuzana Svobodová v časopise Řízení školy.
- Otázkou digitálního wellbeingu se zabývaly v Učitelském měsíčníku Radkal Kůřilová a Adéla Svobodová.
- O tom, že změny prostředí pro učení oceňují žáci i učitelé psala v Učitelském měsíčníku Lucie Ševčíková.
- V Učitelském měsíčníku se také zmínila Veronika Bačová, že bychom měli žáky učit pečovat o svůj wellbeing.
- O tom, že wellbeing pomáhá efektivnímu učení a vzdělávání se můžete dočíst v článku Učitelského měsíčníku Anny Kubíčkové a Terezy Valkounové.
Samotné učení bude stát mnohem více energie, pokud se budeme snažit působit na žáky, kteří jsou v důsledku nepohody či nenaplněných potřeb rozrušeni. Preventivní naplňování potřeb, podpora všech oblastí wellbeingu a dobré školní klima napomáhá jak předcházení nevhodnému chování, tak efektivnější výuce a v neposlední řadě vytváří příjemné pracovní prostředí pro pedagogy.
Zdroj: Řízení školy