„Vždyť tohle všechno dělám!“ byla první – poněkud rozhořčená – reakce Marie, učitelky ze ZŠ, když procházela jednu z oblastí Kartiček pro formativní hodnocení studenta učitelství. „A pak mi došlo, že je to super,“ sdílela svůj posun Marie, „uvědomit si a pojmenovat, co všechno dělám. Takhle jsem o tom předtím nepřemýšlela. A u této kartičky jsem si uvědomila, co bych ještě mohla zkusit,“ začala Marie naprosto přirozeně hledat další užitečný krok na své profesní cestě.
Ačkoli jsou
určeny těm, kteří stojí na počátku učitelské dráhy, oslovily i zkušenou kolegyni. Ukazují totiž nejen šíři učitelské profese, ale i konkrétní kroky, jež učitel potřebuje na své cestě udělat, chce-li se dále profesně rozvíjet. Rozvoj učitelských dovedností totiž zdaleka n
Kartičky pro formativní hodnocení studenta učitelství