Koronavirová pandemie a opatření proti ní přinesly do školství velkou dynamiku. Opatření, o kterých se hovořilo v rovině teoretické nebo kde změny probíhaly pozvolna, byla realizována plošně a takříkajíc ze dne na den. Žáci i pedagogové se museli velmi rychle přizpůsobit nové situaci a nutno říci, že z velké většiny se tato „evoluce“ zdařila. Nyní je třeba dobré trendy a myšlenky udržet, rozvinout a metodicky podchytit. Naštěstí jsme připravení, díky Strategii 2030+, u které se v mnohém volba cílů a opatření potvrdila jako oprávněná a správná. Jedním z významných témat, vedle rozvoje digitálních kompetencí žáků i učitelů či revizí RVP, je právě oblast hodnocení.
Hodnocení žáků a studentů
Mgr.
Ludmila
Třeštíková
MŠMT, odbor vzdělávací politiky, členka týmu Strategie 2030+
Mgr.
Martina
Běťáková
MŠMT, odbor vzdělávací politiky, členka týmu Strategie 2030+