Rozsah a obsah hodnocení žáka
Plné znění otázky
Jaký může být rozsah a obsah stanovené výukové látky, která může být předmětem přezkoušení v situaci, kdy je žák "ohodnocován" na konci druhého pololetí, jestliže v 1. pololetí nemohl být z daného předmětu hodnocen nebo z něho dostal nedostatečnou? Jde mi o to, zda je mu možné pokládat při ověřování výsledků vzdělávání otázky v tomto případu jak z materie, která byla obsahem výuky v druhém pololetí, tak z materie, která byla obsahem výuky i v prvním pololetí. Vycházíme z předpokladu, že v prvním pololetí měl z daného předmětu "N" nebo 5.
Odpověď
Máte předplatné? Přihlaste se.
Tento dokument je jen pro
předplatitele.
Nemáte předplatné? Nevadí! Zaregistrujte se, zadejte telefonní číslo a získejte
zdarma plný přístup do webové aplikace na 14 dnů.
Se zkušební verzí můžete 14 dní bezplatně:
- Číst všechny odborné články z placené sekce - Pracovní situace.
- Procházet povinnosti uvedené v Kalendáři.
- Využít odpovědi na otázky položené v rámci odborné poradny.
- Stáhnout si potřebné vzory, formuláře či další praktické dokumenty.
- Vyhledat předpisy ve všech časových verzích vč. možnosti porovnávání, komentáře i judikaturu.
- Využít praktické funkce, jako např. sledování témat, uložení do oblíbených nebo vlastní poznámky k textu.
A dále máte k dispozici přístup
(i po skončení 14denního zkušebního přístupu):
- k denně aktualizovanému zpravodajství z oblasti školství,
- k otevřeným článkům časopisů naší redakce,
- k aktuálnímu znění právních předpisů vztahujících se k řízení školy a vedení zaměstnanců.