Rozsah a obsah hodnocení žáka

Plné znění otázky

Jaký může být rozsah a obsah stanovené výukové látky, která může být předmětem přezkoušení v situaci, kdy je žák "ohodnocován" na konci druhého pololetí, jestliže v 1. pololetí nemohl být z daného předmětu hodnocen nebo z něho dostal nedostatečnou? Jde mi o to, zda je mu možné pokládat při ověřování výsledků vzdělávání otázky v tomto případu jak z materie, která byla obsahem výuky v druhém pololetí, tak z materie, která byla obsahem výuky i v prvním pololetí. Vycházíme z předpokladu, že v prvním pololetí měl z daného předmětu "N" nebo 5.

Odpověď

Máte předplatné? Přihlaste se.

Tento dokument je jen pro
předplatitele.

Nemáte předplatné? Nevadí! Zaregistrujte se, zadejte telefonní číslo a získejte
zdarma plný přístup do webové aplikace na 14 dnů.

Se zkušební verzí můžete 14 dní bezplatně:

  • Číst všechny odborné články z placené sekce - Pracovní situace.
  • Procházet povinnosti uvedené v Kalendáři. 
  • Využít odpovědi na otázky položené v rámci odborné poradny.
  • Stáhnout si potřebné vzory, formuláře či další praktické dokumenty.
  • Vyhledat předpisy ve všech časových verzích vč. možnosti porovnávání, komentáře i judikaturu.
  • Využít praktické funkce, jako např. sledování témat, uložení do oblíbených nebo vlastní poznámky k textu.

A dále máte k dispozici přístup
(i po skončení 14denního zkušebního přístupu):

  • k denně aktualizovanému zpravodajství z oblasti školství, 
  • k otevřeným článkům časopisů naší redakce, 
  • k aktuálnímu znění právních předpisů vztahujících se k řízení školy a vedení zaměstnanců.

Registrovat

Témata vztahující se k otázce:

  • Oblíbené
  • Stáhnout
  • Tisknout
  • Sdílet
  • Poznámka

Sdílení dokumentu

Poznámka k dokumentu