Zdary a nezdary začínající němčinářky

Vydáno: 3 minuty čtení

„Tak co, Markéto, jak jde učení?“ ptají se mě občas lidé po necelých dvou letech mého působení na základce v Praze.

Zdary a nezdary začínající němčinářky
Bc.

Související dokumenty

Pracovní situace

Začínající učitelé
IVP v praxi školních a školských poradenských pracovníků (se zaměřením pro podporu žáků s mentálním postižením)
Jak je to s důležitými sděleními v elektronických žákovských knížkách a prokazatelným podpisem rodičů?
Příprava školy na kontrolu České školní inspekce
Základní momenty novely zákona o pedagogických pracovnících a novely školského zákona
Právní normy regulující řízení pedagogických procesů
Role zřizovatele v pedagogické oblasti
Kdy nejpozději musí škola oznámit zákonným zástupcům místo a čas konání školní akce?
Kariérové poradenství
Oblasti plánování zaměstnanců
Doporučení MŠMT pro mateřské školy k problematice pozdního vyzvedávání dítěte z mateřské školy po ukončení provozu
Manuál krizové komunikace
Komunikační strategie školy - šablony
Právo na informace o dítěti partnera (nevlastním dítěti)
Finanční gramotnost - modelové úlohy
Vztah rodičů a školy pohledem práva
Řádná docházka žáka do školy a nepřítomnost žáka ve vyučování
Spolupráce rodiny a školy
Zákonný zástupce
Strategické řízení a plánování v digitální škole

Poradna

Náhrada druhého cizího jazyka
Počet žáků ve třídě
Výpověď učiteli pro nedostatečnou kvalifikaci
Nahrazení zkoušky z cizího jazyka v profilové části maturitní zkoušky výsledkem standardizované zkoušky
Kvalifikace učitelky ZŠ