Specifické poruchy učení
Cílem materiálu je metodická podpora pedagogických pracovníků při vzdělávání - rizikové chování, prevence a šikana, vzdělávání žáků a studentů s PAS, duševní onemocnění, sebevražedné chování. Zásady přístupu k dětem, žákům,...
- Článek
Honza (Jan Beneš – vychovatel ve školní družině, ZŠ Pernerova, Praha 8) se objevil jednoho letního dne v DYS-centru Praha na konzultaci. Sdělil mi, že má specifické poruchy učení, že mu učení nikdy moc nešlo, ale že se rozhodl učit se anglicky, a tak by se rád zeptal, jestli je možné mu vůbec nějak pomoci, i když už je dospělý. Obdivovala jsem jeho odvahu pustit se do takto náročné nové věci, obzvláště poté, co mi odvyprávěl svůj životní příběh.
- Článek
Dovolte, abych vám představila výukovou stolní hru „Zapni mozek“. Hra je zaměřena na osvojování učiva, jako jsou slovesa, podstatná jména, rody a vzory, podmět a přísudek pro 4. ročník. Je sestrojena nejen pro intaktní žáky, ale hlavně pro žáky s různými druhy specifických poruch učení (dále jen SPU). S designem hry mi pomáhala má kolegyně Bc. Barbora Černotová, asistentka pedagoga. Vyučujeme na Základní škole v Jáchymově.
- Článek
V únoru 2022 oslaví webové stránky KamiNet 20 let své existence. Dovolte mi malé ohlédnutí v historii i informace aktuální, co vše se za tu dobu změnilo a co v současnosti na KamiNetu najdete.