"Když učitel nemá z čeho brát, zdroj dobré nálady ve třídě vyschne"

Vydáno: 5 minut čtení

Základní školu Kořenského na pražském Smíchově si pro své děti často vybírají cizinci, chodí sem také řada žáků ze sociálně znevýhodněných rodin. Ředitelka Libuše Daňhelková pro ně vytváří prostředí, které splňuje zásady wellbeingu. „To znamená, že je nám někde dobře. Nedá se to ale jednoduše pojmenovat jako pohoda. Je to stav, kdy člověk rád koná, má nápady, je tvůrčí, aktivní. Prožívá to, čemu se říká flow,“ vysvětluje Libuše Daňhelková. Základem je školní poradenské pracoviště, které poskytuje péči zhruba čtvrtině žáků školy.

„Když učitel nemá z čeho brát, zdroj dobré nálady ve třídě vyschne“
Radka
Hrdinová
Vedla rozhovor,
mediální
komunikace SKAV.
V diskusích o důležitosti wellbeingu ve vz