Jak na pozitivní přístup k učení i k životu. 1. díl: představení publikace pro vyučující od Partnerství pro vzdělávání 2030+

Vydáno: 8 minut čtení

„S wellbeingem je to stejné jako s kyslíkovou maskou v letadle, nejprve si ji musí nasadit dospělý a teprve pak ji může nasadit dětem. Učitel nebo učitelka, jehož nebo jejíž wellbeing je ohrožen, nemá potřebné zdroje pro podporu svých a žáků a žákyň.“ 1)

Jak na pozitivní přístup k učení i k životu
1. díl: představení publikace pro vyučující od Partnerství pro vzdělávání 2030+
Mgr.
Šárka
Eisová
členka pracovní skupiny Wellbeing v P2030+, Učitelské platformy a Asociace
Proč dát wellbeingu i publikaci šanci?
Jsem učitelka a mám to štěstí, že už jsem si „kyslíkovou masku“ dokázala několikrát nasadit. V učitelské praxi totiž mno