Gamifikace

  • Článek
Přehodnocujeme nejen to, co ve školách vyučujeme, ale také to, jak to vyučujeme. Tak by bylo možné stručně popsat sjednocující prvek trendů digitálního vzdělávání roku 2023, které doléhají do základních a středních škol v Česku. Tento soubor vybraných trendů, které považuji pro tento rok za klíčové, jsem představil v příspěvku na konferenci Škola jako místo setkávání v říjnu 2023 v Praze. Zde se s trendy můžete seznámit v podobě článku.
Vydáno: 21. 11. 2023
  • Článek
Zdi její učebny zdobí štíty a přilbice, žáci celý rok bojují s krakenem a na přespávačce ve škole potkali bohyně. Na pozadí her se však učí spolupracovat, chápat souvislosti historie i tvořit. Celoroční tematické hry jsou jen jednou z neotřelých aktivit, kterými své žáky Lenka Kratochvílová motivuje. S touto prvostupňovou učitelkou ze ZŠ Uhlířské Janovice se zkrátka žáci nenudí.
Vydáno: 21. 11. 2023
  • Článek
  Výukové hry pro mládež s dyslexií Využití technologií, gamifikace Ing. Kateřina Nevřalová Euroface Consulting, s. r. o. Jakkoli je potenciál využití her ve výuce zjevný, pokud zvolíme specifickou cílovou...
Vydáno: 15. 06. 2021