Strategie vzdělávání

Co je lokální strategie vzdělávání a má vůbec smysl ji vytvářet? Nejde jen o „módní“ záležitost? Text popisuje reálné výhody, které strategie vzdělávání může zřizovatelům škol přinést, a shrnuje, na co při její tvorbě nezapomenout a jak mohou vypadat ...
Vydáno: 23. 9. 20249 minut čtení
V prosinci jsme ukončili první fázi implementace Strategie 2030+ a vstupujeme do druhého implementačního období. Co a jak se nám v prvním období podařilo naplnit a realizovat, jaké si z toho vzít poučení a na co se zaměřit v období druhém? EDUin ve svém ...
Vydáno: 18. 3. 202413 minut čtení
Letos na podzim se na celém území ČR naplno rozběhne řada projektů zaměřených na podporu škol v rámci Strategie 2030+. Jak zajistit, aby tyto aktivity probíhaly koordinovaně a měly maximální dopad na zlepšování učení dětí a žáků? Inspiraci mohou přinést ...
Vydáno: 12. 6. 20237 minut čtení
Strategie vzdělávací politiky České republiky do roku 2030+ překvapivě zmiňuje servisní učení již ve svém úvodu (s. 12), kde kolektiv autorů uvádí, že „představuje nejpokročilejší stadium místně zakotveného učení, kdy žáci v rámci výuky pomáhají řešit ...
Vydáno: 21. 11. 202212 minut čtení
Rada Kraje Vysočina označila oblast vzdělávání za jednu ze svých hlavních priorit; tato skutečnost vychází i z jejího programového prohlášení. Proto bylo nutné připravit vlastní strategii vzdělávání v Kraji Vysočina, která bude určovat směr rozvoje škol v ...
Vydáno: 19. 9. 20225 minut čtení
Statutární město Ostrava má svou vlastní, komplexní Strategii vzdělávání od předškolního až po celoživotní vzdělávání.
Vydáno: 21. 2. 2022
Vydáno: 1. 1. 2013

Poznámka k dokumentu