Přes sedmdesát procent základních škol má za sebou úpravu školních vzdělávacích programů týkající se nové informatiky, digitální kompetence a už sbírá zkušenosti s výukou. Vyplývá to z dotazníkového šetření Národního pedagogického institutu ČR ze září loňského roku. Školy, které už učí, však nadále mohou čerpat podporu, stejně jako ty, které se teprve připravují.
Revize ICT: Pololetí před ostrým startem
PhDr.
Daniela
Kramulová
Revize ICT, Národní pedagogický institut ČR
Druhé pololetí tohoto školního roku je tím posledním na přípravu výuky podle revidovaného RVP ZV v digitální oblasti. Ta musí být zahájena od 1. září 2023 ve všech ročnících prvního stupně základních škol. V dotazníkovém šetření NPI ČR 27 % ZŠ uvedlo, že zahájily výuku už v září 2021, 45 % škol o rok později. Zbývajících 28 % začne v