• Oblíbené
  • Stáhnout
  • Tisknout
  • Sdílet
  • Poznámka

Změny prostředí pro učení oceňují žáci i učitelé

Vydáno: Zdroj: Časopis Řízení školy7 minut čtení

V minulých článcích jsme zmínili tzv. vysoce funkční prostředí a wellbeing. Chceme-li pomáhat žákům v rozvoji jejich základních kompetencí, musíme dbát na prostředí, ve kterém učení probíhá, a na okolnosti, za jakých probíhá. Ostatně je to i v zájmu vedení škol a učitelů, které má jejich práce přece také bavit. Vyšší pozornost byla wellbeingu a prostředí pro učení věnována v období pandemie. Ale zajímat bychom se o ně měli i bez krize. Toto téma můžeme očekávat jistě také v připravovaném RVP.

Změny prostředí pro učení oceňují žáci i učitelé
Lucie
Ševčíková
editorka webu Kreativní Česko; spolu s SPKV a platformou uMĚNÍM tlumočí přínos kreativního vzdělávání
Jak chápat termín wellbeing v kontextu vzdělávání?
Čeští žáci v porovnání se zeměmi OECD navštěvují školu nejméně rádi. Každý pátý pedagog je ohrožený syndromem vyhoření. Tyto a mnoho dalších argumentů bijí na poplach, aby se do myšlení politiků, zástupců škol, ale i rodičů dostával termín we

Máte předplatné? Přihlaste se.

Tento dokument je jen pro
předplatitele.

Nemáte předplatné? Nevadí! Zaregistrujte se, zadejte telefonní číslo a získejte
zdarma plný přístup do webové aplikace na 14 dnů.

Se zkušební verzí můžete 14 dní bezplatně:

  • Číst všechny odborné články z placené sekce - Pracovní situace.
  • Procházet povinnosti uvedené v Kalendáři. 
  • Využít odpovědi na otázky položené v rámci odborné poradny.
  • Stáhnout si potřebné vzory, formuláře či další praktické dokumenty.
  • Vyhledat předpisy ve všech časových verzích vč. možnosti porovnávání, komentáře i judikaturu.
  • Využít praktické funkce, jako např. sledování témat, uložení do oblíbených nebo vlastní poznámky k textu.

A dále máte k dispozici přístup
(i po skončení 14denního zkušebního přístupu):

  • k denně aktualizovanému zpravodajství z oblasti školství, 
  • k otevřeným článkům časopisů naší redakce, 
  • k aktuálnímu znění právních předpisů vztahujících se k řízení školy a vedení zaměstnanců.

Registrovat

Sdílení dokumentu

Poznámka k dokumentu